Wersja archiwalna z dnia

Ogłoszenie o LXIX-ej Sesji Rady Miejskiej w Reszlu, która odbędzie się w dniu 23 lutego 2023 r.

OGŁOSZENIE

RADA  MIEJSKA W  RESZLU
PRZEWODNICZĄCA  RADY MIEJSKIEJ
ZAWIADAMIA, ŻE LXIX-a SESJA RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 23.02.2023 r. O GODZ. 16.00 
W SALI KONFERENCYJNEJ URZEDU GMINY W RESZLU

PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:

  1. Otwarcie obrad LXIX-ej Sesji Rady Miejskiej w Reszlu.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu  z poprzedniej Sesji.
  4. Informacja Burmistrza z realizacji bieżących zadań Gminy za okres między Sesjami.
  5. Podjęcie Uchwał w sprawach:
    1. ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu, 
    2. pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
    3. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi  oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Reszel  w 2023 roku,
    4. wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  za pośrednictwem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w sprawie  zmiany  rodzaju miejscowości,
    5. wyrażenia zgody na obradowanie w trybie zdalnym,
    6. udzielenia pomocy finansowej Kętrzyńskiemu Związkowi Międzygminnemu- Gospodarka Odpadami na realizację zadania „Doposażenie Gmin KZM-GO w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”,
    7. udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Województwa Warmińsko-Mazurskiego na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 590 w zakresie chodnika na odcinku Gudniki-Reszel od km około 28+712 do km około 29-591 – opracowanie dokumentacji projektowej”,
    8. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Reszel w obrębie Dębnik dla działki o nr 40/10, przyjętego Uchwałą Nr XLVI/297/2021 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 28.10.2021r.,
    9. zmiany do uchwały podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania  pomocy w formie zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności oraz określenia zasad zwrotu wydatków na pomoc w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem "Posiłek w szkole i w domu",
    10. zmiany uchwały Nr XIX/138/2019 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie: Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Reszel,
    11. zmiany Uchwały w sprawie ustalenia opłat za usługi grzebalne i opłaty cmentarne na cmentarzach komunalnych w Gminie Reszel,
    12. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2023-2033,
    13. zmiany budżetu gminy na 2023 rok.                                   
  6. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego za rok 2022. 
  7. Sprawy różne.
  8. Zamknięcie obrad. 

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna