Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 28-11-2022 r.

I N F O R M A C J A

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 28 LISTOPADA 2022r. O GODZ. 16.00

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXIV-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
    1. podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2022,
    2. metody ustalania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stawek opłat oraz terminów, częstotliwości i trybu ich uiszczania,
    3. ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości  za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych stałych  oraz nieczystości ciekłych na terenie Gminy Reszel,
    4. przejęcia przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na  wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel,
    5. uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok,
    6. zmian do Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom w czasie zajęć organizowanych przez szkołę, oraz realizacji innych zadań statutowych szkoły,
    7. zmiany do Uchwały w sprawie: określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Samorządowym wchodzącym w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu, dla którego organem prowadzącym   jest Gmina Reszel,
    8. zmiany Uchwały w sprawie: uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok,
    9. zmiany Uchwały w sprawie: opłaty od posiadania psów na rok podatkowy 2023,
    10. zmiany Uchwały w sprawie: opłaty targowej na rok podatkowy 2023,
    11. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2022-2033,
    12. zmiany  budżetu gminy na 2022 rok.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 143.26 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna