Wersja archiwalna z dnia
Informacja w sprawie posiedzenia Komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 28-11-2022 r.
I N F O R M A C J A
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 28 LISTOPADA 2022r. O GODZ. 16.00
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXIV-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
- podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2022,
- metody ustalania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stawek opłat oraz terminów, częstotliwości i trybu ich uiszczania,
- ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych stałych oraz nieczystości ciekłych na terenie Gminy Reszel,
- przejęcia przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel,
- uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok,
- zmian do Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom w czasie zajęć organizowanych przez szkołę, oraz realizacji innych zadań statutowych szkoły,
- zmiany do Uchwały w sprawie: określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Samorządowym wchodzącym w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Reszel,
- zmiany Uchwały w sprawie: uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok,
- zmiany Uchwały w sprawie: opłaty od posiadania psów na rok podatkowy 2023,
- zmiany Uchwały w sprawie: opłaty targowej na rok podatkowy 2023,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2022-2033,
- zmiany budżetu gminy na 2022 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.