Zakup w gminie sąsiedniej / od innego podmiotu
Urząd Gminy w Reszlu informuje, że istnieje możliwość zakupu węgla w gminie sąsiedniej lub u podmiotu innego, niż podmiot realizujący to zadanie w Gminie Reszel.
Warunkiem skorzystania z preferencyjnego zakupu jest uzyskanie zaświadczenia Burmistrza Reszla, uprawniającego do zakupu węgla w gminie sąsiedniej lub od innego podmiotu.
Do wniosku o wydanie zaświadczenia, o którym mowa wyżej, należy załączyć zaświadczenie o dodatku węglowym, które wydaje Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu.
Formularze wniosków o wydanie zaświadczenia:
- o dodatku węglowym (MOPS);
- uprawniającego do zakupu w gminie sąsiedniej lub od innego podmiotu (UG w Reszlu)
dostępne są w Urzędzie Gminy w Reszlu, Dział Techniczno – Budowlany, ul. Reymonta 1-4, pokój nr 1 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Reszel zakładka Zakup węgla – Zakup w gminie sąsiedniej/ od innego podmiotu.
Wypełniony wniosek można złożyć w wersji:
- papierowej w Urzędzie Gminy w Reszlu, Dział Techniczno – Budowlany,ul. Reymonta 1-4, pokój nr 1w godzinach pracy Urzędu;
- elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem platformy ePUAP (wniosek podpisany podpisem elektronicznym).