Wersja obowiązująca z dnia
Ogłoszenie Burmistrza Reszla w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok
Ogłoszenie
Burmistrza Reszla
Burmistrz Reszla ogłasza konsultacje społeczne projektu Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 r.
- Celem konsultacji jest wyrażenie opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art.3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późń zm).
- Przedmiotem konsultacji jest Roczny Program Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 r.
- Opinie i uwagi należy przedkładać: do dnia 23 listopada 2022 roku:
- osobiście w UG – w godzinach pracy Urzędu Gminy w Reszlu,
- drogą elektroniczną na załączonym do ogłoszenia formularzu poprawkowym na adres: urzadgminy@gminareszel.pl
- Konsultacje społeczne przeprowadzone będą za pomocą następujących instrumentów dialogu społecznego:
- umieszczenia informacji na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- wyrażenia pisemnej opinii na załączonym do ogłoszenia formularzu poprawkowym
- wysłanie drogą elektroniczną projektu programu do wszystkich organizacji pozarządowych z terenu Gminy Reszel
- Ogłoszenie o konsultacjach zostanie umieszczone:
- na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy w Reszlu,
- na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na tablicach ogłoszeń w sołectwach.