Wersja archiwalna z dnia
Informacja w sprawie posiedzenia Komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 25-10-2022 r.
I N F O R M A C J A
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 25 PAŹDZIERNIKA 2022r. O GODZ. 16.00
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXII-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
- uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2022-2025,
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Reszla w rejonie ul. Wojska Polskiego oraz ul. Ignacego Krasickiego,
- zmiany do uchwały w sprawie powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2022-2033,
- zmiany budżetu gminy na 2022 rok.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2021/2022.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.