Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 25-10-2022 r.

I N F O R M A C J A

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
       ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ 
    ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU
   W DNIU 25 PAŹDZIERNIKA 2022r. O GODZ. 16.00 

        PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXII-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
    1. uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2022-2025,
    2. uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Reszla w rejonie ul. Wojska Polskiego oraz ul. Ignacego Krasickiego,
    3. zmiany do uchwały w sprawie powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
    4. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2022-2033,
    5. zmiany  budżetu gminy na 2022 rok.
  5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2021/2022.
  6. Sprawy różne.
  7. Zamknięcie posiedzenia.
     

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 220.1 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna