Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 25-05-2022 r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 25.05.2022 r. O GODZ. 16.00 
W MIEJSKIM OŚRODKU KULTURY W RESZLU

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LVI-ą Sesję Rady Miejskiej:
    1. Sprawozdanie z pracy na stanowisku ds. Promocji Gminy Reszel za rok 2021.
    2. Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2021 roku. 
    3. Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji w Reszlu oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na obszarze Miasta i Gminy Reszel za rok 2021.
    4. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Reszlu za 2021 rok.
    5. Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Reszel w 2021 roku.
    6. Projekty uchwał w sprawach:
      1. udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Województwa Warmińsko-Mazurskiego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 593 w zakresie budowy chodnika w msc. Mnichowo - opracowanie dokumentacji projektowej”,
      2. udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli w 2022 roku,
      3. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2022-2033,
      4. zmiany budżetu gminy na 2022 rok.
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie posiedzenia.

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna