Wersja archiwalna z dnia
Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 25-05-2022 r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 25.05.2022 r. O GODZ. 16.00
W MIEJSKIM OŚRODKU KULTURY W RESZLU
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LVI-ą Sesję Rady Miejskiej:
- Sprawozdanie z pracy na stanowisku ds. Promocji Gminy Reszel za rok 2021.
- Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2021 roku.
- Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji w Reszlu oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na obszarze Miasta i Gminy Reszel za rok 2021.
- Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Reszlu za 2021 rok.
- Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Reszel w 2021 roku.
- Projekty uchwał w sprawach:
- udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Województwa Warmińsko-Mazurskiego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 593 w zakresie budowy chodnika w msc. Mnichowo - opracowanie dokumentacji projektowej”,
- udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli w 2022 roku,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2022-2033,
- zmiany budżetu gminy na 2022 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.