Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 23-03-2022 r.

I N F O R M A C J A

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 23.03.2022r. O GODZ. 16.00
W MIEJSKIM OŚRODKU KULTURY W RESZLU

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LIII-ą Sesję Rady Miejskiej :
    1. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2021 rok.
    2. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2021.
    3. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2021 roku.
    4. Sprawozdanie za rok 2021 z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy typu A,B,C,D w Reszlu.
    5. Projekty uchwał w sprawach:
      1. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Uzależnieniom Behawioralnym na lata 2022-2025,
      2. apelu o niepodejmowanie działań wpływających na dyskryminowanie społeczności z powodów rasowych, religijnych, medycznych czy sanitarnych,
      3. zmian w Statucie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu,
      4. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel  na lata 2022-2033,
      5. zmiany  budżetu gminy na 2022 rok.
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 249.76 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna