Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 24 listopada 2021r.

I N F O R M A C J A

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU  
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE W DNIU 24.11.2021r. O GODZ. 16.00 
W  SALI WIDOWISKOWEJ MIEJSKIEGO OSRODKA KULTURY W RESZLU 
ODBĘDZIE SIĘ WSPÓLNE POSIEDZENIA 
KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ. 

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XLVI-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
    1. zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Reszel a Gminą Biskupiec, Gminą Sorkwity, Gmina Bisztynek, dotyczącego wykonywania zadań z zakresu lokalnego transportu zbiorowego, 
    2. ustanowienia uprawnień do zwolnień i ulg za przejazdy wykonywane gminnym transportem zbiorowym, którego organizatorem jest Gmina Reszel,
    3. ustalenia cen za usługi przewozowe wykonywane gminną komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Gmina Reszel,
    4. wyrażenia zgody na zawarcie umowy  operatorskiej w zakresie świadczenia usługi  publicznego transportu zbiorowego i określenia linii komunikacyjnych wytypowanych do objęcia dopłatą wynikającą z ustawy o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej,
    5. uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Reszla w rejonie ulic: T. Kościuszki, Słowiańskiej, M. Konopnickiej oraz pomiędzy ul. M. Kopernika a ul. W. Pola,
    6. uchwalenia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Reszel na lata 2021-2026,
    7. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2022 rok,
    8. przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2022 rok,
    9. uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok,
    10. zmiany Statutu Gminy Reszel,
    11. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2021-2033,
    12. zmiany budżetu gminy na 2021 rok,
    13. wynagrodzenia Burmistrza Reszla.
  4. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Reszel w roku szkolnym 2020/2021.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 261.19 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna