Wersja archiwalna z dnia
Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 24 lutego 2021 r.
I N F O R M A C J A
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIA KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 24 LUTEGO 2021R.
W TRYBIE ZDALNYM
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA :
- Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXXVII-ą Sesję Rady Miejskiej:
- Projekty uchwał w sprawach:
- przyjęcia aktualizacji Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel na lata 2020-2032,
- przyjęcia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Reszel na lata 2021 – 2025,
- uchwalenia Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Osób dotkniętych Przemocą w Rodzinie w Gminie Reszel na lata 2021-2025,
- przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Reszel w 2021 roku,
- pomników przyrody,
- ustalenia zasad i trybu udzielania oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu na wykonanie przedsięwzięć proekologicznych na terenie Gminy Reszel,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2021-2033,
- zmiany budżetu gminy na 2021 rok.
- Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego za rok 2020.
- Projekty uchwał w sprawach:
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.