Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 24 lutego 2021 r.

I N F O R M A C J A

PRZEWODNICZĄCA  RADY  MIEJSKIEJ W  RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIA  KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 24 LUTEGO 2021R
W TRYBIE  ZDALNYM 

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA  :

  1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXXVII-ą Sesję Rady Miejskiej:
    1. Projekty uchwał w sprawach:
      1. przyjęcia aktualizacji Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel na lata 2020-2032,
      2. przyjęcia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Reszel na lata 2021 – 2025,
      3. uchwalenia Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz  Ochrony Osób dotkniętych Przemocą w Rodzinie w Gminie Reszel  na lata 2021-2025,
      4. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Reszel w 2021 roku,
      5. pomników przyrody,
      6. ustalenia zasad i trybu udzielania oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu na wykonanie przedsięwzięć proekologicznych na terenie Gminy Reszel, 
      7. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2021-2033,
      8. zmiany  budżetu gminy na 2021 rok.
    2.  Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego za rok 2020.
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 191.87 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna