Wersja nieobowiązująca z dnia

Specjalista ds. gospodarczych i zamówień publicznych (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

DYREKTOR ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W RESZLU 
UL. M. KONOPNICKIEJ 2, UL. B. CHROBREGO 5 A 11-440 RESZEL 

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO 
Specjalista ds. gospodarczych i zamówień publicznych
(nazwa stanowiska)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie średnie z maturą lub wyższe;
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy;
    6. nieposzlakowana opinia;
    7. minimum 3 lata stażu pracy.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie ustaw:
      • prawo zamówień publicznych
      • prawo budowlane
      • o transporcie drogowym
      • o ochronie przeciwpożarowej 
      • o samorządzie gminnym
      • o finansach publicznych 
      • o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych 
      • o ochronie danych osobowych
      • o dostępie do informacji publicznej 
    2. znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie rozporządzeń:
      • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
      • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach 
    3. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego;
    4. umiejętność analizy projektów, map projektowych i dokumentacji technicznych;
    5. umiejętność weryfikacji przyjmowanych dowodów księgowych pod kątem poprawności;
    6. umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office (Excel, Word);
    7. umiejętność prowadzenia negocjacji;
    8. umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres;
    9. wysoka kultura osobista, komunikatywność;
    10. umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania;
    11. umiejętność stosowania prawa w praktyce;
    12. preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych.

Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Przeprowadzanie bieżącej kontroli formalno-merytorycznej dowodów księgowych
    2. Podział kosztów mediów przy fakturach za energię, wodę, wywóz śmieci, itp. w odniesieniu do liczby uczniów, kubatury pomieszczeń,
    3. Prowadzenie rejestru zakupu VAT dla celów rozliczenia podatku VAT,
    4. Realizacja zadań w zakresie ubezpieczenia mienia,
    5. Prowadzenie postępowań w zakresie najmu, dzierżawy pomieszczeń, maszyn i urządzeń oraz zawieranie umów najmu,
    6. Ewidencja, zawieranie i aktualizacja umów na media szkoły,
    7. Koordynacja dowożenia uczniów do szkół:
      • Przygotowywanie danych niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego zakresie organizacji dowożenia uczniów do szkół,
      • Ustalenie harmonogramów dowożenia uczniów do szkół oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
    8. Prowadzenie księgi środków trwałych,
    9. Aktualizacja wpisów do ksiąg środków trwałych,
    10. Uzgadnianie stanów w księgach środków trwałych z ewidencją księgową,
    11. Prowadzenie całości spraw związanych z inwentaryzacją, rozliczanie inwentaryzacji okresowych i kompleksowych,
    12. Sporządzanie protokołów likwidacji środków trwałych i innych,
    13. Prowadzenie ewidencji budynków szkoły,
    14. Realizacja obowiązków wynikających z ustawy prawo budowlane,
    15. Prowadzenie książek obiektów,
    16. Dokonywanie przeglądów i konserwacji budynków szkoły, 
    17. Wyposażanie szkoły w sprzęt p. pożarowy, instrukcję p. pożarową, oznakowanie dróg ewakuacyjnych,
    18. Zaopatrywanie personelu szkoły w środki BHP,
    19. Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w zakresie świadczeń usług,
    20. Realizacja zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych, remontowych w szkole w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i nadzorowanie ich w zakresie swoich kompetencji,
    21. Potwierdzanie protokołem odbioru wykonanie usługi, sprawdzanie pod względem rachunkowo-rzeczowym kosztorysów powykonawczych, merytoryczna akceptacja wykonania zawartej umowy
    22. Przestrzeganie dokonywania terminowych płatności,
    23. W zakresie realizacji ustawy prawo zamówień publicznych:
      • odpowiada za organizację zamówień publicznych,
      • prowadzenie spraw zamówień publicznych szkoły pod względem procedury określonej właściwymi przepisami prawa,
      • sporządzanie założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia realizowanych zadań,
      • kontrola poprawności innych dokumentów przygotowanych w związku z zamówieniami publicznymi,
      • przeprowadzenie czynności związanych z zamówieniami publicznymi ,
      • koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem,
      • sporządzanie umów z kontrahentami,
      • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
      • sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
      • przechowywanie dokumentacji postępowania,
      • przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarządzeń,
      • udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w weryfikacji i wyborze dostawców i wykonawców, powiadomienie nie wybranych oferentów o wynikach przetargu, wysyłanie pisma akceptującego do wybranego oferenta.
    24. Przygotowywanie do projektów budżetu danych dotyczących wydatków inwestycyjnych, remontowych, zakupu wyposażenia, przeglądów i innych,
    25. Sporządzanie projektów wniosków o dotacje na dofinansowanie inwestycji publicznych w tym ze środków Unii Europejskiej
    26. Gromadzenie i aktualizowanie aktów prawnych dotyczących prowadzonych spraw,
    27. Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami z zakresu obowiązków tak, aby praca w tym zakresie była zgodna z aktualnie obowiązującym prawem,
  2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca w siedzibie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. M. Konopnickiej 2, na parterze;
    2. praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
    3. praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy;
    4. umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony, pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej.
  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający: imię (imiona), nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, informację o posiadanym wykształceniu, informacje o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
    4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania przez kandydata w stosunku prac; 
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe kandydata, w przypadku konieczności ich posiadania wskazanych w ogłoszeniu o naborze;
    6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą;
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany za przestępstwa seksualne opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą;
    8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą;
    9. oświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżąca datą;
    10. oświadczenie kandydata, o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą;
    11. oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą;
    12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne wraz z klauzulą informacyjną opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą;
    13. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu ul. M. Konopnickiej 2, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. gospodarczych i zamówień publicznych” w terminie do dnia 28.03.2025 r. do godz. 12:00. 

Dokumenty, które wpłyną do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej (https://bipreszel.warmia.mazury.pl/) oraz Biuletynie Informacji Publicznej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu (https://bip.sp3.reszel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Reszlu, ul. M. Konopnickiej 2.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania. 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.