Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Reszlu
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ
27 PAŹDZIERNIKA 2025 R. O GODZ. 13.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXI-ą Sesję Rady Miejskiej:
1) Projekt uchwały w sprawie: przyjęcia „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Reszel na lata 2025 - 2039”.
2) Projekt uchwały w sprawie: przejęcia przez Gminę Reszel zadania bieżącego utrzymania dróg kategorii powiatowej położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.
3) Projekt uchwały w sprawie: zmiany uchwały w sprawie określania zasad gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości Gminy Reszel.
4)I nformacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
5) Projekt uchwały w sprawie: zmiany do uchwały w sprawie powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego.
6) Projekt uchwały w sprawie: opłaty od posiadania psów na rok podatkowy 2026.
7) Projekt uchwały w sprawie: opłaty targowej na rok podatkowy 2026.
8) Projekt uchwały w sprawie: zwolnienia z opłaty targowej.
9) Projekt uchwały w sprawie: stawek w podatku od nieruchomości na rok podatkowy 2026.
10) Projekt uchwały w sprawie: zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037.
11) Projekt uchwały w sprawie: zmian budżetu gminy na 2025 rok.
12) Projekt uchwały w sprawie: ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Reszla.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Reszlu
/-/ Andrzej Adamiak