Skocz do głównej zawartości

Wyszukiwarka

Ogłoszenia o naborze

Ogłoszono przez Aneta Zakrzewska

Referent (Etatów: 1 )

Status: Postępowanie zakończone

Termin składania ofert:

Wydział: Dział Techniczno - Budowlany

Miejsce zatrudnienia: Urząd Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel

Nr ogłoszenia: 2/2019

Identyfikator: UG

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:  referent 
w Dziale Techniczno – Budowlanym Urzędu Gminy w Reszlu

  1. Wymagania formalne: 
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe ,
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
    5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy. 
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. preferowane wykształcenie wyższe:  budowlane lub pokrewne,
    2. doświadczenie w pracy na stanowisku  zajmującym się zamówieniami publicznymi i realizacją procesu inwestycyjnego ,
    3. znajomość  przepisów prawa w zakresie: prawa budowlanego, zamówień publicznych, 
    4. znajomość przepisów ustaw:  o samorządzie gminnym, KPA , o finansach publicznych,
    5. znajomość etapów procesu inwestycyjnego w jednostkach sektora finansów publicznych,
    6. pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres. 

Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania  poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.

  1. Opis zadań wykonywanych na stanowisku: 

Udzielanie zamówień publicznych i realizacja zadań inwestycyjnych gminy , finansowanych ze środków własnych i innych , w  szczególności:

W zakresie zamówień publicznych:

  1. przygotowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektami umów, 
  2. przeprowadzanie procedury przetargowej zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
  3. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac komisji przetargowej,
  4. przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w sprawie zamówień publicznych, w tym zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowych,
  5. przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,

W zakresie inwestycji:

  1. opracowywania planów inwestycyjno - remontowych w gminie,
  2. nadzorowania i kontroli przebiegu realizacji zadań na placach budowy inwestycji gminnych,
  3. wdrażania projektów i ich realizacja w przypadku otrzymania dofinansowania,
  4. prowadzenie dokumentacji inwestycji gminnych, modernizacji i remontów obiektów budowlanych i budowli zatwierdzonych do realizacji w budżecie gminy,
  5. sporządzania wniosków o dotacje i pożyczki na  dofinansowanie inwestycji publicznych, w tym ze środków Unii Europejskiej,
  6. rozliczania inwestycji , w tym współfinansowanych ze środków UE.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 
    1. Praca w Urzędzie Gminy w Reszlu – w Dziale Techniczno-Budowlanym przy ul. Reymonta 1-4, w pokoju na parterze.
    2. Praca przy komputerze; kontakt z interesantami. 
    3. Praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje również wyjazdy i prace w terenie, w miejscach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Reszel.
    4. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nie określony poprzedzona umową na czas określony.
    5. Wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów   rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu  osób  niepełnosprawnych w październiku 2018  r. wyniósł mniej niż 6%.
  2. Wymagane dokumenty: 
    1. List motywacyjny, 
    2. CV ,
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie, 
    4. kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe
    5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego, 
    6. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku, 
    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    8. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
    9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną,
    10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
  3. Dokumenty dodatkowe: 
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in., 
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia, 
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie. 
  4. Informacje dodatkowe
    1. Wszystkie składane dokumenty  ( w tym  kserokopie dokumentów)  winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu , lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją : „Nabór – referent TB” ” w terminie do dnia   25 lutego  2019 roku do godz.12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek. 
    4. Informacja :
      1.  o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2.  o wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
    5. O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
  5. Informacje pozostałe
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki: