Kierownik (Etatów: 1 )
Status: Postępowanie zakończone
Termin składania ofert:
Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu
Miejsce zatrudnienia: Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu przy ul. Podzamcze 1 i ul. Podzamcze 1a
Nr ogłoszenia: 4/2018
Identyfikator: 4
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu
- Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie – O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm)
- wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy m.in. psychologia lub pedagogika lub nauki o rodzinie lub praca socjalna lub polityka społeczna.
- 5 letni staż pracy w tym co najmniej 3 letni staż w pomocy społecznej oraz co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy o pomocy społecznej
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych)
- Nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy- kodeks rodzinny i opiekuńczy. prawa pracy, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy – prawo zamówień publicznych,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, odporność nas stres.
- Umiejętność kierowania zespołem ludzkim.
- Znajomość obsługi komputera.
- pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej
- Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy m.in.:
Organizowanie pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy w sposób zapewniający wysoką jakość świadczonych usług i jak najwyższą ich skuteczność, poprzez- zapewnienie funkcjonowanie Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z przepisami prawa,
- zatrudnienie pracowników środowiskowego domu samopomocy zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi regulowanymi w przepisach prawa,
- wyposażenie śds w wyposażenie niezbędne do pracy z pensjonariuszami,
- opracowanie dokumentów (organizacyjnych i merytorycznych) związanych z działalnością jednostki,
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacja usług w ŚDS zgodnie z wymogami przepisów prawa,
- odpowiedzialność za prawidłowość gospodarki finansowej, sprawozdawczość merytoryczna i finansowa.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu przy ul. Podzamcze 1 i ul. Podzamcze 1a
- Praca przy komputerze; kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nie określony poprzedzona umową na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2018 r. wyniósł mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.,
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu , lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – Kierownik ŚDS” ” w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz.12.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 992 z późn. zm) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn .zm.)”.
Metryka
Osoba, która wytworzyła informację: | Marek Janiszewski |
Osoba, która odpowiada za treść: | Urszula Sawa |
Czas publikacji informacji: | 2018-02-20 13:35:48 |
Wprowadzający informację: | Aneta Zakrzewska |
Liczba wyświetleń informacji: | 5417 |