Urząd Gminy /USC pok. nr 12, piętro 1/
ul. Rynek 24, 11-440 Reszel
stanowisko: Kierownik USC, Z-ca Kierownika USC
informacja - tel. 0-89 755 39 06
Telefon kontaktowy
89 755 39 06
Sposób załatwienia
Wniosek składany osobiście lub korespondencyjnie.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy /USC pok. nr 12, piętro 1/
ul. Rynek 24, 11-440 Reszel
stanowisko: Kierownik USC, Z-ca Kierownika USC
informacja - tel. 0-89 755 39 06
Wymagane Dokumenty
Dowód osobisty osoby zgłaszającej /do wglądu/.
Wniosek o uzupełnienie treści aktu.
Odpis zupełny aktu stanu cywilnego, który stanowi podstawę uzupełnienia lub wyrok sądu /nie dotyczy jeżeli dany akt został sporządzony w USC Reszel/.
Czas realizacji
Wydanie decyzji w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku wraz z kompletem załączników.
Opłaty
Dostarczone odpisy aktów potwierdzone opłaceniem opłaty skarbowej w wys. 33,00 zł.
Opłata skarbowa za wydanie decyzji - 39,00 zł. /w kasie UG lub na konto/.
Tryb odwoławczy
Od decyzji odmawiającej uzupełnienia aktu do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania odmowy.
Uwagi
Z wnioskiem o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego występuje osoba, której akt dotyczy, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo rodzone, małżonek. Uzupełnieniu podlegają dane osobowe, których nie ustalono w chwili sporządzania aktu lub których nie było we wpisanym zagranicznym akcie stanu cywilnego a są wymagane przez prawo polskie.
Obywatel polski przebywający za granicą może złożyć wniosek wraz z załącznikami za pośrednictwem polskiego konsulatu.
Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 RESZEL BS Reszel 04 8851 0008 2001 0000 0101 0001
Podstawa prawna
Ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego z dnia 29.09.1986r. / t.j.Dz.U. z 2004r. Nr 161, poz. 1688 z późn.zm./
Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006r. /Dz.U.Nr 225, poz.1635 z późn.zm./.